Jesteśmy certyfikowanym partnerem serwisowym SolaX Power
Świadczymy usługi serwisowe za pośrednictwem naszego wykwalifikowanego personelu, w tym testy, rozwój oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
OSTRZEŻENIE!Wsparcie serwisowe lub roszczenia gwarancyjne są świadczone wyłącznie partnerom biznesowym, którzy zakupili produkty z oficjalnego importu GBC Solino. Kontakt telefoniczny i e-mailowy nie jest przeznaczony dla właścicieli końcowych PV. |
|
Sprawdź, czy kwalifikujesz się do wsparcia serwisowego lub reklamacjiZweryfikuj numer seryjny produktu. Jeśli produkt pochodzi z oficjalnego importu GBC Solino, masz prawo do wsparcia serwisowego lub reklamacji.
|
|
|
Numer seryjny można znaleźć na etykiecie seryjnej produktu. |
|
|
Sprawdź status swojego roszczeniaSprawdź, czy Twoje roszczenie ma status: otrzymane, przetworzone, rozliczone lub już wysłane.
|
|
Numer ID można znaleźć w nagłówku dokumentu zgłoszenia. |
HOTLINE do celów serwisowych | +420 581 031 220 +420 585 312 916 |
servis@gbc-solino.cz |
Wsparcie w zakresie konfiguracji systemu, uruchomienia, zapytań dotyczących kompatybilności lub usługi odsprzedaży | +420 581 031 230 | support@gbc-solino.cz |
Zapytania dotyczące reklamacji | +420 581 031 222 | reklamace@gbc-solino.cz |
Konserwacja i monitorowanie
Konserwacja generatora PV i systemu monitorowania z codziennym monitorowaniem pracy instalacji z naszego centrum sterowania. Wraz z comiesięczną oceną i zarządzaniem.
Naprawa produktów fotowoltaicznych
Zapewniamy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz testowanie falowników, akumulatorów i innych powiązanych produktów sprzedawanych przez nas.
Sprzedaż części zamiennych
Posiadamy wiele popularnych części zamiennych, które przyspieszają powrót uszkodzonego produktu do normalnego działania.
Obsługa posprzedażna
Oferujemy usługi posprzedażowe, począwszy od usługi HOTLINE po fachowe WSPARCIE naszych techników, którzy pomogą znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.
|