Często zadawane pytania - FAQ

Poniżej znajduje się lista często zadawanych pytań. Poznaj jasne odpowiedzi na niektóre z Twoich pytań.

GBC FAQ PL.png


 

Dla kogo przeznaczona jest sprzedaż?

Tylko dla firm wdrożeniowych, nie dla klientów końcowych. Każdy z naszych klientów/firm udowadnia swój numer ID, bez niego sprzedaż nie jest możliwa.

Jestem firmą wdrożeniową, kupuję po raz pierwszy. Jak postępować?

Zarejestruj konto w naszym sklepie internetowym, gdzie podasz podstawowe informacje o swojej firmie. Przed dokonaniem zakupu nowo utworzone konto musi zostać autoryzowane. Zostaniesz poinformowany o wyniku autoryzacji konta za pośrednictwem zarejestrowanego adresu e-mail. W niektórych przypadkach autoryzacji może również skontaktować się z Tobą nasz sprzedawca GBC Solino.

Rejestracja nowego klienta

Co otrzymam jako autoryzowany klient GBC Solino?

Jako autoryzowany klient GBC Solino otrzymasz wsparcie sprzedażowe, techniczne i serwisowe przez telefon lub e-mail. Po zalogowaniu się do sklepu internetowego wyświetlane są również porady techniczne GBC, konfiguratory i rozszerzona dokumentacja PDF dla każdego produktu. Autoryzowani klienci mają również możliwość zarejestrowania się na profesjonalne szkolenia organizowane przez specjalistyczną hurtownię fotowoltaiczną GBC Solino.

Chcę zareklamować produkt.

Jeśli jesteś użytkownikiem końcowym i chcesz zareklamować produkt, skontaktuj się z firmą wdrożeniową, która zainstalowała produkt dla Ciebie. Jeśli jesteś instalatorem (klientem GBC Solino), postępuj zgodnie z instrukcjami w sekcji serwisowej.

Serwis i reklamacje